حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها در نواحی صنعتی دانسفهان، آوج و اسفرورین مستقر هستند.
وی اظهار داشت: بیشترین تعداد واحدهای تولیدی بهره برداری شده در نواحی صنعتی استان با 54 واحد به ناحیه صنعتی دانسفهان اختصاص دارد و سهم نواحی آوج و اسفرورین نیز به ترتیب 7 و 2 واحد است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین افزود: واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری در نواحی صنعتی استان به طور مجموع 614 نفر نیروی کار دارند.
خانپور با بیان اینکه در نواحی صنعتی الموت، طارم سفلی و نیکویه هنوز واحدی به مرحله بهره برداری نرسیده است، اظهار داشت: مساحت نواحی صنعتی استان در مجموع بیش از 65 هکتار است.
این مسئول همچنین گفت: در مجموع تاکنون 106 قرارداد با سرمایه گذاران در نواحی صنعتی استان برای احداث واحدهای تولیدی منعقد شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین یادآور شد: از این تعداد بشترین میزان با 67 قرارداد مربوط به ناحیه صنعتی دانسفهان بوده که تاکنون 54 واحد آن احداث شده و کار ساخت 13 واحد نیز در مراحل مختلف جریان دارد.
خانپور، کم تقاضا بودن برای سرمایه گذاری را مشکل اصلی نواحی صنعتی دانست و اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت های اقتصادی هر منطقه از سوی فرمانداران و بخشداران و با دعوت از سرمایه گذاران بومی و توجیه آنان و تشکیل شرکت های تعاونی این مشکل را برطرف نمود.
نواحی صنعتی از شهرک های صنعتی کوچک تر بوده و زیر 100 هکتار مساحت دارند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.