به گزارش ایرنا، سردار خسرو عروج روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافعان حریم اهل بیت (ع) و یادبود شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی که در مسجد ولیعصر(عج) شهر آبیک برگزار شد، افزود: اگر در مسیر شهدای والامقام همچون این شهید مدافع حرم حرکت کنیم نه تنها زمین نخواهیم خورد بلکه همواره هدایت،حمایت و پشتیبانی آنها همراه ما خواهد بود.
وی اضافه کرد: شهدا همواره به همراهی با امام و ولی امر مسلمین تاکید ویژه ای داشته اند آنچنانکه این موضوع در وصیت نامه 18 هزار شهید کشور انعکاس یافته است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب حسینی ما ریشه در انقلاب سال 61 هجری قمری امام حسین (ع) دارد و برای حفظ یاد و نام امام حسین (ع) دست‌ها و پاها قطع شده است.
این مقام ارشد نظامی افزود: خدای متعال زیر وعده خون شهدا را امضا کرده است و کسی که بر سفره نظام اسلامی و شهدا نشسته باشد هیچگاه به این مردم و ملت خیانت نخواهد کرد.
وی با اشاره به ویژگی های شاخص شهدا گفت: ارتباط با امام زمان(عج)، پرهیز از دروغ، ولایت پذیری، توجه به نماز اول وقت و ارتباط ویژه با خداوند متعال از جمله ویژگی های شهدا بود که باید مورد توجه تمامی مردم و مسئولان فعلی قرار گیرد.
عروج با اشاره به شرایط اقتصادی که دشمن برای ملت انقلابی و ایران اسلامی به وجود آورده است خاطرنشان کرد: قطعا ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری از این طوفان های سهمگین و عجیب و غریب عبور خواهد کرد و نقشه های دشمنان مثل گذشته نقش بر آب خواهد شد.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.