به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر امام جمعه بوشهر روز چهارشنبه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با سردار علیرضا تنگسیری فرمانده جدید نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بخش بسیار زیادی از نظم نوین جهان آینده، مترتب بر مدیریت دریاست به همین جهت مقام معظم رهبری بر مدیریت عزت‌آفرین و اقتدار زای دریا نظر بسیار ویژه ای دارند.
وی اظهارداشت: حوزه دریا و ساخت تجهیزات مربوط به آن یک حوزه فوق علمی است که باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.
صفایی بوشهری گفت: در این زمینه باید از ظرفیت های صنایع دفاعی، دانشگاه ها و مراکز صنعتی، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان استفاده و رویکردها به این سمت طراحی های نوین برود.
امام جمعه بوشهر افزود: در عرصه تولید نرم افزار و سخت افزار‌های فوق روز الکترونیک مورد نیاز در حوزه نظامی و صنایع دفاعی به خودکفایی و سپس به مرجعیت دست پیدا کنیم.
وی همچنین با تاکید بر تولید منابع انسانی کارآمد در سپاه افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می تواند با ایجاد مدارس در تمامی مقاطع و دانشکده های دریایی، منابع انسانی مورد نیاز خود در تخصص های مختلف را تامین کند.
وی در ارتباط با خلیج فارس اظهارداشت:خلیج فارس هر چند از حیث مساحت سومین خلیج جهان است اما مهمترین آبراه بین المللی جهان در عرصه های نظامی، اقتصاد، فرهنگی و سیاسی است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.