به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ مهدی حاجیان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی استان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالای دخانی هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی ماموران از این دستگاه خودرو 120 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ارزش یک میلیارد و 380 میلیون ریالی سیگار قاچاق خارجی کشف شده افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

***کشف 25 راس دام فاقد مجوز حمل در بویین زهرا
فرمانده انتظامی بویین زهرا از کشف 25 راس دام گوسفند فاقد مجوز حمل به ارزش 250 میلیون ریال از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی در این رابطه افزود: ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی در محور بویین زهرا – اشتهارد به یک دستگاه کامیون حامل بار دام مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون 25 راس گوسفند فاقد مجوز حمل و بدون پروانه بهداشتی را کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی دام کشف شده برابر نظر کارشناسان 250 میلیون ریال است افزود: این دام کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان و فرد متخلف نیز برای تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.