پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ 'علی کریمی' اظهار داشت: به تازگی یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که مبلغ 54 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی برداشت شده است.
وی ادامه داد: پس از طرح این شکایت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت که در نهایت با بررسی‌های فنی، متهم شناسایی و با دستور مقام قضائی به پلیس فتا دستگیر شد.
سرهنگ کریمی تصریح کرد: در بازجویی ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم دستگیر شده فرزند شاکی است که در بازجویی‌های فنی و با مشاهده مدارک غیرقابل انکار، به جرم خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه به کارت عابر بانک مادرش دسترسی داشته از اعتماد وی سوء‌استفاده کرده و به صورت مخفیانه برای حساب بانکی وی رمز دوم فعال و سپس اقدام به خرید اینترنتی کرده است.
وی به شهروندان توصیه کرد: نکات امنیتی در خصوص استفاده از کارت‌های بانکی را رعایت کرده و به هیچ‌ وجه اطلاعات کارت‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند، ضمن اینکه برای اطلاع از تراکنش‌های بانکی خود، سامانه پیامکی را فعال کرده تا بتوانند در اسرع وقت اقدام مناسب را انجام دهند.

** کشف 200 هزار نخ سیگار قاچاق توسط پلیس آگاهی کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه از کشف حدود 200 هزار نخ سیگار قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو با تلاش کاراگاهان این پلیس خبر داد.
سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال کسب اطلاع از فعالیت عده ای از قاچاقچیان سودجو که اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده و قصد انتقال آن به استان های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدام های اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیمی عملیاتی از اداره پلیس آگاهی به محور کامیاران - کرمانشاه اعزام و این مسیر را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سرهنگ امیری تصریح کرد: در نهایت یک دستگاه خودرو سواری پراید که حامل سیگار قاچاق بود مشاهده و ماموران نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: پس از انتقال خودرو به پلیس آگاهی، حدود 200 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.
وی در پایان گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و راننده دستگیر شده نیز تحویل مراجع قضائی شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.