به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز شهرستان ساوجبلاغ، با تاکید به اینکه مسئولین باید مسئولیت پذیر باشند، افزود: انبارها و سردخانه های حاشیه شهرستان باید به صورت کارشناسی مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت وجود کالای قاچاق با متصدیان آنان برخورد شود.
وی پشتیبانی اطلاعاتی از دستگاه های مسئول در مبارزه با قاچاق کالا وارز را ضروری بیان کرد و گفت: اگرچه دستگاه های اطلاعاتی همکاری خوبی را در این خصوص داشته اند ولی در روزهای پایانی سال انتظار از این دستگاهها بیشتر است.
پالیزگیر گفت: تعداد کل بازرسی های انجام شده در واحدهای تولیدی، صنعتی در امر مبارزه با قاچاق کالا به 346 مورد می رسد.
وی همچنین از اجرای 143 گشت مشترک به صورت ویژه ومستقل با همکاری اداره های کل دخانیات، تعزیرات حکومتی، بهداشت ودرمان، جهادکشاورزی، پلیس آگاهی، شرکت توزیع نفت استان البرز خبر داد و گفت: در این گشت ها چندین مورد البسه غیرمجاز، لوازم آرایشی قاچاق، ماهی وخرچنگ، انواع نوشابه ها و سیگار به تعداد 5 هزارو 541 پاکت کشف و جمع آوری شد.
فرماندار ساوجبلاغ به اهم کشفیات در11 ماهه سال 95 اشاره کرد وگفت : مامورین ما موفق شدند تعداد 9 هزار و 92 دستگاه انواع لوازم خانگی، 7 هزار و 960 عدد لوازم بهداشتی، 106 دستگاه لوازم برقی، یک هزار و138 بطری مشروبات الکی، یک هزار و 157 کیلوگرم البسه دست دوم، 4 دستگاه موتور سیکلت را شناسایی و ضبط کنند.
وی همچنین از کشف و ضبط 62 دستگاه کمپرسور چیلر به مبلغ 620 میلیون تومان خبرداد.
پالیزگیر با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی، از کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان البرز خواست باتوجه به خطراتی که مامورین دراین خصوص متحمل می شوند، نسبت به تامین هزینه های لازم وحق الکشف افراد اقدامات لازم را انجام داده و به این مساله اهتمام بورزند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.