به گزارش ایرنا، سعید پورایمانی روز دوشنبه در نشست خبری خود که به منظور اطلاع رسانی درباره همایش سواد رسانه ای و معرفی یک کسب و کار نوپا برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون کسب و کارهای نوپای حوزه های مختلف در حال رشد بوده و یکی از وظایف مرکز رسانه های دیجیتال حمایت از آنها است.
وی با بیان اینکه کسب و کارهای نو بخشی از جامعه اشتغالزایی ما را تشکیل می دهند، یادآور شد: در شرایط اقتصادی فعلی دیگر ساخت کارخانه با هزاران میلیارد ریال سرمایه معنایی ندارد اما تشکیل تعداد زیادی از کسب و کارهای نو می تواند بسیاری از کمبودها را جبران کند.
پورایمانی با اشاره به اینکه پیش از این قزوین در حوزه کسب و کارهای نو در حد صفر بود و اکنون به رشد قابل توجهی دست یافته، تاکید کرد: گردش مالی این بنگاه ها می تواند حتی اقتصاد منطقه را نیز پویاتر از گذشته کند.
به گفته وی، با رشد کسب و کارهای نو در حوزه های متفاوت، اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است و این رشد با حمایت مسئولان مربوطه در هر حوزه و همچنین بانک های عامل سرعت بیشتری هم خواهند گرفت.
پورایمانی که مسئول دبیرخانه دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی نیز هست در ادامه با اشاره به برگزاری این همایش از 12تا 14 آبان ماه جاری، اضافه کرد: همایش یاد شده با موضوع خانواده به عنوان نهاد بنیادین اجتماعی و نیز با هدف تبیین نقش و جایگاه مهم خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبکه ای با تاکید بر رویکردهای آموزشی، شناختی و تربیتی در 2 بخش علمی - پژوهشی و تجربی - کاربردی برگزار می شود.
این مسئول با بیان اینکه بخش تجربی - کاربردی برای نخستین مرتبه به این همایش اضافه شده، تصریح کرد: نفرات برتر این بخش علاوه بر دریافت تندیس و جایزه این همایش، به عضویت انجمن علمی مدیریت دانش ایران نیز در می آیند.
مهلت ارسال مقالات به این همایش از سوی پورایمانی تا پایان شهریور ماه اعلام شد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.