اکرم نجفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رویداد با هدف کمک و ایجاد و توسعه کسب و کار روستا و تخفیف تسهیلات به صورت هدفمند از 10 شهریورماه به مدت چهار روز و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برپا شده است.
این مسئول ادامه داد: 150 ایده برتر از استان های قزوین، گیلان، مازندران، اردبیل و زنجان که 50 مورد آن متعلق به این استان بوده طی مدت سه روز توسط 50 مربی و داور ملی مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت نیز پنج ایده ممتاز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته و تسهیلاتی به آنان تعلق خواهد گرفت.
نجفی در ادامه اضافه کرد: گردشگری و صنایع دستی، بهداشت و سلامت، کشاورزی، شیلات و دامپروری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولیدات بومی و محلی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محیط زیست و پسماند و نیز بازاریابی فروش از جمله محورهای این رویداد روستایی خواهند بود.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه رویداد کسب و کارهای آینده روستایی (استارت آپ) در 6 منطقه کشور برگزار خواهد شد، افزود: قزوین به همراه استان های گیلان، مازندران، اردبیل و زنجان به عنوان منطقه یک کشور برگزار کننده نخستین این رویداد بوده است.
نجفی در پایان اضافه کرد: سیدابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نهاد ریاست جمهوری و پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به عنوان میهمانان حاضر در مراسم اختتامیه این رویداد که 13 شهریور ماه جاری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود، خواهند بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.