به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمد ابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در مراسم افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی شهرستان روانسر افزود: به لحاظ شرایط خوب نیروی انسانی در این شهرستان، به مقوله صنعت و ایجاد واحدهای صنعتی توجه ویژه ای شده و شاهد حضور خوب سرمایه گذاران در شهرستان روانسر هستیم.
وی اظهار امیدواری کرد با حمایت دولت از بخش تولید و تسهیل زیر ساخت ها، استان کرمانشاه بتواند از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده کند و شاهد افزایش درآمد سرانه، اصلاح شاخص های توسعه، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و بهبود وضعیت کسب و کار باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: مایه افتخار است بعد از 40 سال، انقلاب اسلامی ایران توانسته است سرافرازانه در تاریخ ماندگار شود و بدرخشد.
الهی تبار اضافه کرد: باوجود جنگ بزرگ تحمیلی، تنها مقطعی که یک وجب از این خاک از کشور جدا نشد در نظام جمهوری اسلامی بود که آن هم به برکت حضور حضرت امام (ره) و اعتماد مردم نسبت به امام (ره) بود.
وی ادامه داد: امروز مردم با حضور در صحنه، بسیاری از ترفندها و توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی کرده اند و بسیاری از مشکلات را پشت سرگذاشته ایم و دشمنان هم نمی توانند راه به جایی ببرند.
در این مراسم سه طرح کشاورزی و خدماتی با مجموع بیش از 25 میلیارد و 811 میلیون ریال هزینه افتتاح و به بهره برداری رسید.
شهرستان روانسر با 47 هزا رنفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد .
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.