اختتامیه چهارمین جشنواره ادبی یار و یادگار امام با همکاری واحد کودک و نوجوان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در تاریخ پنجم اسفند ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ، حمید هنرجو دبیر چهارمین جشنواره یار و یادگار امام در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران گفت : واحد کودک و نوجوان موسسه تنظیم و نشر امام خمینی (س) ، چهارمین جشنواره یار و یادگار امام را برگزار خواهد کرد .جشنواره امسال با یاد و خاطره شهیدآیت الله سید مصطفی خمینی ، در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد .
وی در ادامه افزود: امسال رشته ادبیات کودک و نوجوان نیز به مجموعه رشته های شعر ، داستان ، نقد ادبی ، مقاله و ترانه این جشنواره افزوده شده است و از تمامی هنرمندان برگزیده ای که درباره امام و انقلاب آثار خودشان را ارائه دهند تقدیر به عمل خواهد آمد . موضوع حاج مصطفی خمینی از بخشهای ویژه این جشنواره است که به این بهانه از یک نویسنده معاصر به دلیل نوشتن نخستین کتاب داستانی با موضوع حاج مصطفی خمینی تقدیر و تجلیل خواهد شد . همچنین از یک شاعرپیشکسوت انقلاب نیز تقدیر به عمل خواهد آمد .
هنرجو در ادامه گفت، درهمین رابطه از برندگان و برگزیدگان پنج رشته در تاریخ پنجم اسفند ماه ، همزمان با اختتامیه جشنواره با اهدای جوایزی ارزنده تقدیر می شود . شاعران ، نویسندگان ، اصحاب رسانه و هنرمندان حوزه های مختلف از شرکت کنندگان چهارمین جشنواره یار و یادگار خواهند بود .
وی خاطرنشان کرد : تا پایان هفته جاری داوری آثار ارائه شده در سه مرحله انجام می شود . داوران این جشنواره را عبدالجبار کاکایی ،حسین اسرافیلی ، رضا عبداللهی ، کامران شرف شاهی ، زهرا نصوحی ، علیرضا بهرامی و محمد رضا اصلانی و...تشکیل می دهند .
لازم به ذکر است نشست خبری جشنواره یار و یادگار امام روز شنبه سی ام بهمن ماه در پژوهشکده امام وانقلاب برگزارمی شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.