حاج‌ محمد انتظامی، از خادمان آستان قدس رضوی و پدر حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، درگذشت.

به گزارش جماران؛ حسین انتظامی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، در سوگ از دست دادن پدرش نشست.

در پی درگذشت زنده یاد «حاج محمد انتظامی» شماری از مسئولان فرهنگی،‌ هنری، رسانه ای، کشوری، شخصیت ها و ... این ضایعه را به حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت گفتند.

 

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حسین انتظامی

سید عباس صالحی در پیامی درگذشت پدر حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی را تسلیت گفت.

 در متن پیام تسلیت سید عباس صالحی آمده است: «خبر درگذشت انسان وارسته و خادم آستان حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف‌التحیه و الثنا، پدر بزرگوارتان مرحوم مغفور حاج محمد انتظامی بعد از تحمل مدت طولانی بیماری موجب تاسف و تاثر گردید.

این مصیبت جبران‌ناپذیر را به جناب‌عالی و خانواده محترم بویژه اخوان گرامی صمیمانه تسلیت می‌گویم.

از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه و علو درجات وبرای بازماندگان معزز، صبر و اجر مسالت می‌نمایم.»

 

تسلیت عضو هیات نظارت بر مطبوعات به انتظامی

نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات  با صدور پیامی، در گذشت پدر حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی و نماینده پیشین مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت را تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است:

در پیام پدرام پاک آیین آمده است: اندوه جانفرسای درگذشت پدر بزرگوار جنابعالی بر دوستدارانتان سایه افکند و فقدان آن ذات گرامی، دلهای بسیاری را عرصه  درد و داغ کرد.

این جانب خود را  در غم  بزرگتان  شریک  دانسته و از خداوند متعال می خواهم  آن پیر به حق پیوسته را  که از خادمان ساحت قدس رضوی بودند،  در بهشت حضور خویش مأوا دهد و به جنابعالی که نامتان همواره  یادآور  خدمت به اهل رسانه و فرهنگ است و خانواده محترم  صبر و اجر کرامت فرماید.

 

واعظی درگذشت پدر حسین انتظامی را تسلیت گفت

رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی درگذشت پدر حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی کشور را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت محمود واعظی خطاب به حسین انتظامی آمده است: ضایعه درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج محمد انتظامی را به جنابعالی و سایر بستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و مزید توفیق خدمت مسالت دارم.

 

تسلیت معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حسین انتظامی

محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت پدر حسین انتظامی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت محمد خُدادی خطاب به رئیس سازمان امور سینمایی آمده است: خبر درگذشت پدر گرامی‌تان، خادم‌الرضا(ع)، مرحوم حاج محمد انتظامی که عمری را در آستان مقدس حضرت ثامن‌الحجج علیه السلام و خدمت به زائران و مجاوران آن حضرت گذرانده بود، موجب تاسف و تاثر بسیار شد.

اینجانب درگذشت آن فقیدِ سعید را به جنابعالی، خانواده و وابستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای آن انسانِ وارسته، رحمت واسعه و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسین انتظامی معاون اسبق مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس فعلی سازمان سینمایی در سوگ از دست دادن پدرش نشست.

 

تسلیت ابوالفضل فاتح به حسین انتظامی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند و گرانمایه آقای دکتر حسین انتظامی

با خبر شدم در غم فقدان پدر بزرگوار خود «مرحوم حاج محمد انتظامی» نشسته اید. پدر، یک واژه نیست، که روح و ستون فقرات زندگی و جامعه ماست و سلول سلول وجودمان از دغدغه ها، خیرخواهی ها، تلاش ها، آرزوها و کمال طلبی ها و تربیت و نیایش های ایشان گواهی می دهد. در مقام ایشان همان بس که قرآن کریم، احسان به والدین را بعد از توحید خداوند، از واجب ترین واجبات دانسته است. 

  برادرم؛ التیام اندوه و داغ این مصیبت، آسان نیست، اما چاره ای جز تسلیم تقدیر پروردگار عالم نخواهد بود. باور داریم که مرگ پایان زندگی نیست و در مسیر خلقت، همه به سوی معبود و دنیای باقی در سفریم و مهم آن است که در روز حشر شرمنده نباشیم.

پدر بزرگوار و خوشنام شما که در کسوت معنوی خادم الرضا (ع) بود، اینک در جوار آن امام رئوف آرمیده و روح ایشان از برکات ملکوتی ثامن الحجج (ع) بهره مند است. ایشان، فرزندان نیک نام، موثر و صاحب اندیشه ای چون شما بر جای گذاشت که ان شاء الله صالحات باقیات ایشان خواهید بود و نام بلند آن پدر عزیز و دلسوز را بلندتر خواهید ساخت. 

این هجران بسیار تلخ را از صمیم قلب به شما تسلیت گفته، و از درگاه خداوند سبحان برای روح پاک آن پدر آسمانی، غفران و رحمت واسعه ی الهی و برای حضرتعالی، خانواده محترم و یکایک داغدیدگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

ابوالفضل فاتح 

پنج شنبه 9 بهمن 1399

 

5523851

 

پایگاه خبری جماران این ضایعه را به حسین انتظامی و خانواده ایشان تسلیت گفته و برای وی و خانواده گرامی‌شان صبر مسئلت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.