سانس ویژه «هنر و تجربه» برای اکران جدایی نادر از سیمین و کپی برابر اصل

گروه سینمایی «هنر وتجربه» به بهانه حضور لیلا حاتمی و ژولیت بینوش در لیست 25 بازیگر برتر قرن سایت ایندی وایر، سانس ویژه‌ای را برای دو فیلم «جدایی نادر از سیمین» و «کپی برابر اصل» اختصاص داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیلم «جدایی نادر از سیمین» قرار است روز جمعه 14 مهر ساعت 18 در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآید و «کپی برابر اصل» نیز 18 مهر در سانس ساعت 18 در پردیس کوروش نمایش داده خواهد شد.

سایت ایندی وایر به تازگی اسامی بیست و پنج بازیگر سرشناس زن قرن اخیر را اعلام کرده است؛نام لیلا حاتمی نیز برای بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» در این فهرست قرار گرفته است. در این فهرست همچنین به بهانه تمجید از ژولیت بینوش برای بازی در فیلم «کپی برابر اصل» از شیوه کارگردانی عباس کیارستمی تجلیل شده است.
لیلا حاتمی در رتبه هجدهم و ژولیت بینوش در رتبه بیستم این فهرست قرار دارند.

سایت ایندی وایر درباره لیلا حاتمی و بازی او در فیلم «جدایی نادر از سیمین» نوشته است:« لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی مانند یک فرمانده مصمم رفتار می‌کند که علاقه دارد تا محیط اطراف خود را کنترل و آرام کند و به سمت افراطی‌گری حرکت نکند با این حال انعطاف‌پذیری او در برابر اطرافیان نیز نکته بسیار مثبتی است.»

 نویسنده سایت ایندی وایر با اشاره به فیلم کپی برابر اصل و بازی ژولیت بینوش می‌نویسد:« یکی از مواردی که به طور پیوسته در مورد فیلم‌های عباس کیارستمی جالب است این است که چگونه کیارستمی احساسات را به خوبی نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد ذهنیت را بر قلب تنظیم می‌کند. همین مسئله در بازی ژولیت بینوش نیز مشهود است و وی نیز بسیار چمشگیر بازی می‌کند و یک نقش رازآمیز را به خوبی نشان داده است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید