آخرین جزئیات نمایش فیلم‌های هنر و تجربه

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قراردادهای جدید فیلم‌های سینمایی و نیز زمان نمایش فیلم‌های هنر و تجربه در سینما فرهنگ خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش، با اشاره به جلسه دوشنبه، ۹ مردادماه در شورای صنفی نمایش بیان کرد: اکران فیلم "۲۱ روز بعد" که مخاطب آن نوجوانان هستند، از چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه در گروه کورش آغاز می‌شود و جایگزین فیلم سینمایی "کارگر ساده نیازمندیم" خواهد شد.

وی افزود: قرارداد فیلم سینمایی "خفگی" ساخته فریدون جیرانی در گروه زندگی بعد از فیلم "نگار" ثبت شد و همچنین قرارداد فیلم سینمایی "خانه کاغذی" ساخته مهدی صباغ زاده در گروه کورش بعد از فیلم "قشنگ و فرنگ" به ثبت رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش، اضافه کرد: اکران فیلم "گذر موقت" از چهارشنبه در گروه آزاد آغاز خواهد شد و "نهنگ عنبر (سلکشن رویا)" سه شنبه آخرین روز نمایش اش را خواهد داشت و اکران آن می‌تواند در سانس‌های فوق العاده به استثنای پردیس کورش و مگامال ادامه پیدا کند.

وی درباره سانس فیلم‌های هنر و تجربه هم گفت: قرار بر این شد که از چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه فقط سانس ۱۴ و ۱۶ در سینما فرهنگ، نمایش فیلم‌های هنر تجربه را داشته باشیم و فیلم های دیگری هم که می‌خواهند اکران شوند باید حواله شورای صنفی را بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید