به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس شامگاه شنبه در دومین روز از هفته دولت در آیین بهره برداری از این پروژه ها افزود: این پروژه ها شامل پروژه های دولتی و بخش خصوصی است که با وجود فشارها و تنگناها در جهت رفاه و آسایش مردم این شهرستان اجرا شده است.
عنایت اله رحیمی افزود: از جمله این پروژه ها می توان به استخر سرپوشیده دانش آموزی که نخستین استخر دانش آموزی استان است، مرکز و کلینیک بهداشتی و همچنین گازرسانی به 9 روستا، یک واحد سردخانه و یک گلخانه اشاره کرد.
وی، رفع مشکلات مردم شهرستان ارسنجان و دیگر نقاط استان در زمینه کم آبی و بیکاری را از دغدغه های اصلی مدیریت ارشد استان فارس برشمرد و گفت: ما از فشارهایی که خشکسالی و به دنبال آن بیکاری بر مردم وارد می کند اطلاع داریم و از این بابت بسیار نگرانی و دغدغه داریم و همه سعی و کوشش خود را نیز به کار می گیریم که از هر فرصتی برای بهبود شرایط و حل مشکلات مردم استفاده کنیم.
او اظهار داشت: به رغم مشکلات پیش رو به دنبال این هستیم که با اجرای پروژه های مختلف حرکت روز به جلو این شهرستان را رقم بزنیم.
**اخلاص و مردمی بودن، نام شهیدان رجایی و باهنر را ماندگار کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت گفت: از جمله ویژگی های این 2 شهید بزرگوار که سبب ماندگاری نام آنها شد می توان به اخلاص، مردمی بودن و ولایتمداری اشاره کرد.
رحیمی افزود: در حقیقت راه و روش و منشی که آنها در پیش گرفتند سبب شد که نامشان برای همیشه در تاریخخ انقلاب اسلامی ماندگار شود.
وی ادامه داد: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم و نظام باید راه و روش آنها را ملاک عمل و سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
معاون استاندار فارس اظهار داشت: امروز با وجود فشارهای دشمنان به کشور و نظام، ما به پشتوانی ملت بزرگ و راهبری های رهبر معظم انقلاب دلگرم و امیدوار هستیم و اطمینان داریم که کشور و نظام از این گردنه سخت نیز عبور خواهد کرد و دشمن باری دیگر در ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان ناکام خواهد ماند.
شهرستان ارسنجان در 125 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع است.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.