اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در گزارش روز سه شنبه خود اعلام کرد، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس در آیین استقبال از دانش آموزان دختر منتخب فارس، بیان داشت: در این رقابت ها در مجموع حدود 6میلیون دانش آموز دختر و پسر از سراسر کشور در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند.
ابراهیم نجفی نژاد افزود: از استان فارس بیش از 286 هزار‌ دانش‌ آموز در سه مقطع تحصیلی و 59 رشته، آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.
او گفت: با ارزیابی آثار دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی، 126هزار اثر به مرحله منطقه‌ای راه یافت که پس از ارزیابی نهایی، 45 هزار اثر به صورت انفرادی و گروهی برای مرحله استانی انتخاب شد.
وی، با بیان اینکه در مرحله کشوری 907 دانش آموز پسر و یک هزار و 10 دانش آموز دختر از سراسر کشور حضور داشتند، اظهار داشت: سهم استان فارس در این دوره از رقابت ها 45 دانش آموز برگزیده پسر و 73 دانش آموز برگزیده دختر بود.
نحفی نژاد بیان کرد: در این دوره از جشنواره، دانش آموزان منتخب از سراسر کشور در 6 حوزه شامل، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی و هنرهای آوایی به رقابت پرداختند که دختران دانش آموز فارس 31 رتبه اول، 14 رتبه دوم، 9 رتبه سوم و 19 رتبه چهارم را از آن خود کردند.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس گفت: در بخش پسران نیز از استان فارس 45 دانش آموز حضور داشتند که 42 نفر از آنها حائز رتبه های برتر کشوری شدند.
سی و ششمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر سراسر کشور از هجدهم تا بیست و دوم مرداد ماه 97و دانش آموزان دختر از بیست و پنجم تا بیست و نهم مرداد به میزبانی اداره کل شهرستان های تهران در اردوگاه شهید باهنر این شهر برگزار شد.
7375 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.