ستاره زارع، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اینکه در خانه حریف بازی می کردیم اما موقعیت های تیم ما نسبت به نفت آبادان 2 برابر بود.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما چندین فرصت تک به تک داشتند که نتوانستند استفاده کنند و گل اول را هم بر روی غافلگیری دریافت کردیم.
سرمربی تیم پویندگان فجر شیراز ادامه داد: در اواخر نیمه دوم نیز در حالی که سوار بر بازی بودیم بر روی ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم و مستحق شکست نبودیم و مربی تیم نفت آبادان هم اذعان کرد که بازی سختی برابر تیم شیرازی ها داشتیم.
زارع افزود: در این بازی هیچ کدام از بازیکنان ما اخطار دریافت نکردند با این حال این دیدار برای تیم ما تمام شد و تنها به فکر رفع نقاط ضعف خود برای بازی های آینده هستیم.
دیدار تیم پویندگان فجر شیراز با تیم نفت آبادان، بیست و ششم مردادماه 97 در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد و این بازی با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم میزبان پایان یافت.
وی، در مورد بازی هفته سوم تیم پویندگان فجر شیراز برابر شهرداری رشت اظهار داشت: اگر چه حریف ما در هفته دوم با نتیجه 9 بر 2 مغلوب سپید رود تهران شد اما بازی سختی برابر این تیم داریم و بازیکنان ما نباید حریف را دست کم بگیرند.
زارع گفت: تا زمان بازی سوم برابر شهرداری رشت حدود 16 روز فرصت داریم تا نقاط ضعف خود که بیشتر در امر گلزنی است، بر طرف کنیم.
تیم پویندگان فجر شیراز در هفته سوم این بازی ها، دوازدهم شهریور ماه 97 از ساعت 30: 12 در سالن نصیری شیراز میزبان تیم شهرداری رشت است.
همچنین تیم پارس آرا شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته سوم این دیدار ها، دوازدهم شهریور ماه از ساعت 11 در سالن نصیری میزبان تیم فرخ شهر چهار محال و بختیاری است.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور 12 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان مرحله مقدماتی، تیم های اول تا چهارم جواز صعود به مرحله حذفی (پلی اف) دریافت خواهند کرد.
تیم های پارس آرا و پویندگان فجر شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان هستند.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.