به گزارش ایرنا تیم اهورا روز پنجشنبه در هفته ششم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم شهروند ساری بود که در نهایت با نتیجه 4 بر 3 مغلوب این حریف شد.
شاگردان محسن علیپور در ابتدای بازی بر خلاف آن چه تصور می شد خوب بازی نکردند و همین امر موجب شد تا گل اول را دریافت کنند اما طولی نکشید که بازیکن تیم اهورا با یک ضربه استثنایی بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه باز هم بازیکنان تیم اهورا کم فروغ ظاهر شده و گل دوم و سوم را دریافت کردند که این موضوع ناراحتی تماشاگران و نیمکت نشینان این تیم را به همراه داشت. نماینده خوزستان که نمی خواست در مقابل چشمان هوادارانش بازنده این دیدار باشد در نیمه دوم موقعیت های بی شماری بر روی دروازه شهروند ساری خلق کرد تا این که توانستند با زدن 2 گل دیگر کار را مساوی کنند.
در این دیدار رضا شایان پور هر سه گل تیم اهورا بهبهان را به ثمر رساند و طه مرتضوی، سعید بلباسی، امیرحسین رسولی و مرتضی عظیمایی برای شهروند ساری گلزنی کردند.
در ادامه محسن علیپور سخاوی سرمربی تیم اهورا گفت: با توجه به این که تیم کاملا بومی و جوانی داریم نباید از این تیم توقع زیادی داشت اما با این وجود امیدواریم در هفته های آینده شرایط ما بهتر شود.
وی عنوان کرد: در چهار هفته گذشته سه، چهار بازیکن با تجربه خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و این موضوع در عملکرد تیم ما اثرگذار بود اما در مجموع از بازیکنانم در این دیدار راضی هستم.
سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان بیان کرد: امسال به خاطر هوادران و بازیکنان بومی شهرستان در رقابت های لیگ برتر شرکت کردیم و گرنه به خوبی می دانیم که به لحاظ مالی شرایط حضور در لیگ برتر را نداشتیم
تیم اهورا بهبهان در حال حاضر با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.