به گزارش ایرنا خدیجه پور بهبهانی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز بود که با تلاش و کوشش بازیکنان تیم به آن رسیدیم.
وی افزود: در طول بازی به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی کردیم ولی حریف در نیمه اول کار ما را برای رسیدن به گل سخت کرد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: در نیمه دوم حریف برای جبران گل خورده بازی را تهاجمی کرد، ولی کار خوب مدافعان و دروازه بان ما مانع از رسیدن تیم فجر به گل شد.
پور بهبهانی تصریح کرد: البته ما موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم که درخشش دروازه بان آنها اجازه نداد بیش از 2 بار به گل برسیم.
وی افزود: انسجام تیم پالایش نفت آبادان بازی به بازی بهتر می شود و می توانیم جز مدعیان قهرمانی باشیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: مدیر عامل پالایشگاه آبادان و رئیس امور ورزش این پالایشگاه تا کنون حمایت خوبی از تیم داشتند و این مهم انگیزه بازیکنان و کادر فنی برای ادامه رقابت های لیگ برتر را افزایش خواهد داد.
پور بهبهانی گفت: انتظار داریم خانواده های آبادانی برای حمایت از این تیم به سالن بیایند تا انگیزه پیروزی در بازیکنان بیشتر شود و قطعا این حمایت ها روند تیمی ما را بهبود می دهد.
وی اظهار داشت: اگر شرایط مالی به ما اجازه بدهد یک یا 2 بازیکن را در ادامه رقابت های لیگ برتر جذب کنیم تا نقاط ضعف تیم را پوشش بدهیم.
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان ظهر امروز و از هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشور با نتیجه 2 بر صفر میهمانش فجر شیراز را شکست داد.
7104/7165/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.