به گزارش ایرنا دو تیم ملی حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان روز چهارشنبه در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
بازیکنان ملی حفاری در ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و عاطفه عابدی بازیکن این تیم موفق شد نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند اما طولی نکشید که پگاه عبیدی بازیکن پالایش نفت گل تساوی بخش را به ثمر رساند.
در ادامه بازی فاطمه پاپی و پگاه عبیدی گل های دوم هر دو تیم را به ثمر رساندند تا هر دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
این دیدار که قرار بود راس ساعت 11 امروز برگزار شود با یک ساعت تاخیر (ساعت 12) آن هم در سالن ورزشی شرکت گاز اهواز برگزار شد که این موضوع ناراحتی هواداران تیم ملی حفاری را به همراه داشت.
دو تیم پالایش نفت و ملی حفاری در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که با 61 و 58 امتیاز در مکان های اول و دوم رده بندی جای گرفته بودند.
استقبال پرشور هواداران دو تیم با پیراهن های یک دست و سر دادن شعار در حمایت از تیم خود، از مهمترین حواشی این دیدار به شمار می رفت.
با وجود این که از قبل مشخص بود که پیروز این دیدار، جام قهرمانی را به بالای سر خواهد برد اما خبری از اهدای کاپ و مدال به تیم قهرمان نبود.
سهیلا ملمولی از تیم ملی حفاری با 30 گل زده، عنوان خانم گل مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
لیلا صوفی ‌زاده (نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال)، شیرین نصیری (مسئول برگزاری مسابقات فوتسال بانوان فدراسیون) از مهمانان ویژه این مسابقه بودند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.