به گزارش ایرنا هماد سامری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:بازی خوبی برابر شهرداری تبریز انجام دادیم و به پیروزی با اررشی دست یافتیم.
وی اظهار داشت:در چند بازی اخیر تمام تلاش مان این بود که به فرم و آمادگی لازم برسیم تا با شرایط مناسبی وارد رقابت های پلی ‌آف شویم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت:برابر شهرداری تبریز با وجود دو بازیکن مصدومی که داشتیم، توانستیم روند مورد نظر را حفظ کنیم.
سامری تصریح کرد: پما یک تیم یکدستی در اختیار داریم که یک اتفاق بسیار بزرگ است، مانند سایر تیم ها بازیکنی که بتواند 40 امتیاز بگیرد، نداریم ولی بازیکنانی داریم که هر کدام به بهترین شکل، وظیفه خود را انجام می‌ دهند و متکی به بازیکن خاصی نیستیم.
**********
مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز نیز در خصوص این دیدار گفت: ما خوب بازی نکردیم و نفت آبادان بسیار بهتر از ما بود که با شایستگی پیروز شد.
وی اظهار داشت:در کوارتر اول خیلی خوب بودیم ولی در سه کوارتر بعدی، بازیکنان نتوانستند خوب ظاهر شوند و بر خلاف ما پالایش نفت بهترین عملکرد را داشت.
سرمربی شهرداری تبریز افزود:برای این بازی یکی دو بازیکن مصدوم هم داشتیم که ترجیح دادیم، امروز بازی نکنند و همین موضوع در کارمان تاثیرگذار بود.
حاتمی:نفت آبادان همیشه تیم خوبی بوده و اکنون هم به همین صورت است، پیش بینی جایگاه برای این تیم سخت است ولی جزو تیم های مدعی است و می تواند جایگاه خوبی به دست آورد.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته پایانی دور سوم رقابت های لیگ برتر موفق شد در سالن 17 شهریور آبادان با نتیجه 106 بر 77 میهمانش شهرداری تبریز را شکست دهد.
7104/6002**خبرنگار:مسعود گادار**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.