به گزارش ایرنا هماد سامری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود:بازی برابر نیروی زمینی تهران بسیار سخت بود ولی به پیروزی با ارزشی دست یافتیم.
وی اظهار داشت:در این بازی بازیکنان خارجی ما عملکرد قابل قبولی ارائه دادند و امتیازات مهمی را برای تیم رقم زدند.
سرمربی پالایش نفت آبادان گفت:البته دیگر بازیکنان ما نیز در این دیدار به لحاظ کیفی شرایط خوبی داشتند و برابر نیروی زمینی که انگیزه زیادی داشت عملکرد خوبی ارائه دادند.
سامری تصریح کرد:ما موقعیت های خوبی در این بازی خلق کردیم ولی دفاع خوب نیروی زمینی خیلی از این موقعیت های ما را خنثی کرد.
وی افزود:ابتدای فصل بازیکنان پالایش نفت بخصوص بازیکنان خارجی هماهنگی خوبی با یکدیگر نداشتند ولی بازی به بازی این هماهنگی ایجاد شد و قطعا در بازی های آینده نتایج بهتری کسب می کنیم.

***
سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران نیز در پایان این دیدار گفت:پالایش نفت نسبت به ما بازیکنان با تجربه تری داشت و به برتری رسید.
محمدرضا اسلامی اظهار داشت:ما در این بازی و تا سوت پایان برای پیروزی تلاش کردیم ولی حریف برای پیروزی تلاش بیشتری داشت.
وی افزود:از تیم پالایش نفت آبادان شناخت لازم را داشتیم و تمامی بازیکنان موثر این تیم را بخوبی کنترل کردیم.
اسلامی تصریح کرد:در آبادان امتیاز گرفتن از تیم پالایش نفت کار ساده ای نیست ولی با عملکرد امروز بازیکنانم به آینده این تیم می توان امید زیادی داشت.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور برابر میهمانش نیروی زمینی تهران با نتیجه 80 بر 71 پیروز شد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.