به گزارش ایرنا، حماد ثامری پس از شکست تیمش مقابل پتروشیمی بندر امام در مرحله فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای مبنی بر فراهم کردن فضایی آرام برای تماشاگران دو تیم تشکیل شد اما امروز شاهد آن بودیم که از دقیقه اول تا انتهای بازی به ما فحاشی کردند.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با اشاره به این که نباید ارزش ها در ورزش ما از بین رود افزود: در اواخر بازی یکی از اعضا کادر فنی حریف به سمت من می آید و شخصا فحاشی می کند.
وی ادامه داد: ما هر دو تیم خوزستانی بوده و به نوعی برادر هستیم آخر چه ارزشی دارد که بخواهیم به یکدیگر توهین کنیم. آیا در ورزش باید ارزش ها زیر پا گذاشته شود؟
ثامری در خصوص عملکرد داوری در این بازی گفت: حامد حدادی بازیکن بسیار بزرگی است و همه ما می دانیم که او بهترین سنتر آسیا است اما بارها دیدیم که داوران با او مدارا می کنند و با وجود این که بیش از 3 ثانیه در منطقه رنگی قرار دارد اما تخلف او را اعلام نمی کنند. در بعضی لحظات بازی به وضوح بازیکن ما را هل می داد اما از خطای او سرپوشی می کردند.
وی ادامه داد: از تیم داوری بازی خواهش می کنم که بازی های بعد را با تمرکز بیشتری قضاوت کنند تا هر تیمی که شایسته است به مقام قهرمانی برسد.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در پایان گفت: در بازی امروز تمام تلاش خود را انجام دادیم تا فضا را متشنج نکنیم و در اواخر بازی اگر اعضای کادر فنی حریف فحاشی نمی کردند آن اتفاقات رخ نمی داد.
اولین دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان از مرحله فینال با نتیجه 80 بر 74 به پایان رسید.
6002 خبرنگار : پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.