به گزارش ایرنا،نواب قائدی چهارشنبه در حاشیه بازدید سرزده تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز از بخش های مختلف پایانه امیرکبیر این شهر در جمع خبرنگاران ،خواستار بازنگری طراحی داخلی و چیدمان باجه‌ها و غرفه‌های تجاری در این محل شد و افزود: این امر باید به طور ویژه اجرایی و همچنین محل مناسبی نیز برای استراحت مسافران و خصوصا بانوان در این ترمینال پیش بینی شود.
قائدی ادامه داد: عدم اجرای سقف کاذب در این محل باعث هدر رفت انرژی شده که باید نسبت به اجرای آن سریعا اقدام شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: محوطه ترمینال فضای مناسبی برای ایجاد نمادهای شهری و سازه های فرهنگی و تاریخی شهر با هدف شناساندن اماکن و شخصیت‌های برجسته تاریخی و فرهنگی شهر شیراز و ایجاد فضایی برای استفاده مسافران از این امکانات است.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت محوطه پایانه امیرکبیر برای احداث کارواش و جایگاه سوخت گفت:با این اقدام علاوه بر درآمدزایی برای پایانه و سازمان، امکان ارائه خدمات مناسب به ناوگان حمل و نقل مسافر برون شهری میسر می‌شود.
قائدی افزود: پارک خودروهای شخصی در بلوار امیرکبیر، توقف مسافربرهای شخصی و تاکسی های درون شهری در ورودی ترمینال و سرعت وسایل نقلیه در بلوار امیرکبیر مشکلات زیادی را به همراه داشته است که باید با هماهنگی با پلیس، نظارت بیشتری صورت گیرد و نسبت به ایجادسرعت گیر و یا نصب دوربین نظارتی در آن محدوده نیز اقدام شود.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح مهدیه - امیرکبیر بسیاری از این مشکلات رفع خواهد شد.
پایانه امیرکبیر شیراز در بولواری به همین نام با هدف جا به جایی مسافر به استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان همچنین برخی شهرهای غرب فارس مانند کازرون و نورآباد ممسنی ایجاد شده است.
9873 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.