این مطلب را استاندار فارس پس از بازدید از کارخانه بایرکس فارس بیان کرد.
به گزارش دریافتی شامگاه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، اسماعیل تبادار افزود: این واحد تولیدی استان فارس به دلیل داشتن تجهیزات کافی و ماشین آلات پیشرفته، توانایی تولید بیش از 300 نوع کیت تشخیص طبی را دارد.
وی یادآور شد: حجم سرمایه گذاری این شرکت به حدود 20 میلیارد تومان افزایش یافته است و ظرفیت تولید 300 محصول را دارد که از این تعداد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز تولید 107 محصول را صادر کرده است.
استاندار فارس گفت: شرکت بایرکس درخواست صدور مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در خصوص 193 محصول را دارد که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: این شرکت تولید کننده کیت های آزمایشگاهی در حال حاضر 30 درصد نیاز بازار کشور را تامین می کند و توان تامین حداقل 80 درصد این نیاز را نیز دارد.
استاندار فارس در این بازدید و در گفت و گو با مدیران و کارکنان این شرکت در جریان توانمندی ها، ظرفیت ها و همچنین مسایل و مشکلات پیش روی این شرکت قرار گرفت.
تبادار در این بازدید، ظرفیت های این شرکت تولید کننده انواع کیت های آزمایشگاهی را چراغ راهی برای پزشکان در تشخیص بیماری ها دانست و گفت: نگاه مدیریت ارشد استان فارس حمایت از صنایع و هرگونه اقدام در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است که در این زمینه گام های ارزشمندی برداشته شده است.
در این بازدید، معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری، مشاور استاندار در امور سرمایه گذاری، فرماندار شیراز و شمار دیگری از مسئولان، استاندار فارس را همراهی می کردند.
6122/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.