به گزارش ایرنا یدالله رحمانی، عصر چهارشنبه در نشست کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان فارس در شیراز افزود: از دیگر مزایای راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری می توان به ایجاد شفافیت و تسریع و تسهیل امور مرتبط با صدور مجوزها و پاسخگویی به استعلام های مختلف اشاره کرد.
وی ادامه داد: زمان بندی مراحل اخذ مجوز و مدیریت زمان برای به حداقل رساندن این مراحل و همچنین کاهش مراجعه های حضوری سرمایه گذاران به دستگاه های اجرایی از دیگر مزایای پنجره واحد سرمایه گذاری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس بیان کرد: با پنجره واحد سرمایه گذاری افزون بر اینکه پایش روند گردش درخواست ها به شکل برخط انجام می شود، مانع انجام استعلام های تکراری در دستگاه های اجرایی نیز می شود.
رحمانی گفت: به زودی شاهد تشکیل و راه اندازی سامانه مجازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان خواهیم بود که با تحقق این مهم امکان تسهیل و تسریع در روند سرمایه گذاری بیش از پیش فراهم خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: هم اینک نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مسئول صدور مجوز در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مستقر هستند تا حدکثر ظرف 14 روز پس از دریافت تقاضای سرمایه گذار، نسبت به پاسخگویی و صدور مجوزهای لازم اقدام شود.
رحمانی افزود: در پنجره واحد سرمایه گذاری که با هدف کمک به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، تسهیل روند سرمایه گذاری داخلی و خارجی و بررسی و رفع موانع سرمایه گذاری طراحی شده، تمام موارد مرتبط با اخذ مجوز و استعلام های سرمایه گذاری به شکل مستمر تا حصول نتیجه پیگیری می شود.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.