به گزارش ایرنا ، این بازی هم برای تیم فجر و هم برای تیم نفت اهمیت زیادی دارد چرا که شاگردان محمود فکری سرمربی تیم نفت برای تداوم صدرنشینی و فاصله گرفتن از رقیبانش به میدان می آیند و شاگردان کلانتری هم برای عقب نماندن از جمع مدعیان حساب ویژه ای روی این بازی حساس کرده اند.
فجری ها هفته گذشته برابر مس رفسنجان شکست خوردند اما تیم نفت مسجد سلیمان با سه گل ایران جوانان بوشهر را شکست داد تا به صعود به لیگ برتر همچنان امیدوار باشد.
شاهین مجیدی بهترین بازیکن فجر به دلیل سه اخطاره بودن در این بازی حضور ندارد اما سایر بازیکنان این تیم آماده رویارویی با صدرنشین لیگ هستند.
فجری ها از تماشاگران شیرازی انتظار دارند تا در این بازی حساس به حمایت از تیم شهرشان به ورزشگاه بیایند تا با شکست تیم نفت همچنان به عنوان مدعی باقی بمانند.
بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی از اهمیت این بازی خانگی آگاه هستند از این رو می کوشند با ارایه یک بازی خوب تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهند و امیدوار به بازی های آینده باشند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم نفت مسجد سلیمان با انجا م 20 بازی با 45 امتیاز همچنان به پیشتازی خود ادامه می دهد و تیم فجر شهید سپاسی هم با 32 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
همچنین تیم برق جدید شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک در این هفته در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر می رود.
برقی ها که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند در صورتی که نتوانند با دست پُر از میدان خارج شوند از کورس مدعیان عقب خواهند ماند.
تیم برق جدید شیراز هم اینک با 32 امتیاز در رده ششم قرار دارد و تیم شهرداری تبریز هم با 20 امتیاز در رده سیزدهم جدول است و خطر سقوط این تیم را به شدت تهدید می کند.
رقابت های هفته بیست و یکم دسته اول کشور یکشنبه ( فردا) با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته 2 می روند.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.