به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار روز دوشنبه در پنجمین همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر سازمان های مردم نهاد منطقه 2 کشور در شیراز، اعتیاد را سر منشا اغلب آسیب های اجتماعی دانست و افزود: استان فارس از جمله استان هایی است که درصد آلودگی به اعتیاد در آن بالاست و همین مساله مشکلات بسیاری را در حوزه آسیب های اجتماعی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع باید بحث مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داشته باشیم.
استاندار فارس بیان کرد: در حقیقت زمانی که یک مساله مخاطرات فراوانی را برای جامعه فراهم می کند باید به آن به دقت توجه شود و برای کاهش اثرات مخرب و آسیب های آن راهکارهای مناسب ارائه شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز در این همایش گفت: در سال های گذشته شاهد یک رویکرد و نگرش جدید در حوزه مبارزه با مواد مخدر در کشور هستیم و آن اجتماعی کردن آن است.
محمد رضا ابراهیمی افزود: امروز شرایط به گونه ای است که در حوزه مواد مخدر نیازمند شکل گیری و ایجاد یک جنبش عمیق اجتماعی و یک حرکت مدنی هستیم و در این راه به سازمان های مردم نهاد و نقش و تاثیرگذاری آنها ایمان داریم.
وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که این حساسیت در جامعه ایجاد شود که مواد مخدر یک تهدید جدی برای جامعه است و همه باید با تمام توان به این عرصه ورود پیدا کنند.
همایش یک روزه صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر سازمان های مردم نهاد منطقه 2 کشور با رویکرد توسعه اشتغال بهبود یافتگان و خانواده های آسیب داده با ظرفیت بخش گردشگری و با حضور استان های فارس، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در شیراز برگزار شد.
6122 / 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.