به گزارش ایرنا سردار سید هاشم غیاثی، روز شنبه در حاشیه آیین گرامیداشت حماسه نهم دی در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: مدیریت نظام اسلامی، تدابیر رهبر معظم انقلاب و وفاداری ملت ایران به این انقلاب، استکبار جهانی و آمریکا را در دستیابی به اهدافشان ناکام گذاشت.
وی اظهار داشت: تجمع بزرگ ملت انقلابی ایران در روز تاریخی نهم دی سال 88 حجت را بر فتنه گران که طرح براندازی انقلاب اسلامی را داشتند تمام کرد و نقشه های استکبار جهانی را نقش بر آب ساخت.
غیاثی، با بیان اینکه هدف اصلی فتنه گران نابودی ارزش های اسلامی و انقلابی ملت ایران بود، گفت: حرکت وقیحانه عناصر فتنه گر و ضد انقلاب در توهین به عزاداری سید الشهدا (ع) و آرمان های انقلاب اسلامی نشان داد فتنه گران و سران فتنه در راستای منافع استکبار جهانی حرکت کرده و دارای یک اتاق فکر برای براندازی نظام اسلامی هستند.
فرمانده سپاه فجر فارس افزود: فتنه سال 88 آسیب های جبران ناپذیری به کشور وارد کرد و مقدمه تصویب تحریم های اقتصادی علیه کشور ایران در سال های بعد شد با این وجود ملت انقلابی ایران با حفظ وحدت و نمایش اقتدار در نهم دی از آزمون بزرگ سال 88 سربلند بیرون آمد.
غیاثی با بیان اینکه عملکرد خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه در سال 88 غیر قابل قبول بود، گفت: نحوه عملکرد خواص در فتنه 88 بهترین معیار برای تشخیص انقلابی بودن یا نبودن آنان و میزان پایبندی آنان به انقلاب اسلامی است.
وی، با اشاره به اینکه عناصر و حامیان فتنه همچنان به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند، اظهار کرد: تجمع بزرگ سالانه مردم انقلابی ایران از دستگاه قضایی دارای یک پیام مشخص است و آن مجازات فتنه گران و حامیان آنان است.
فرمانده سپاه فجر افزود: روز نهم دی یک عبرت تاریخی برای خواص بی بصیرت و فتنه گران است و حضور گسترده مردم در تجمعات این روز، پیوند غیر قابل خدشه نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران با رهبر معظم انقلاب را برای جهانیان به نمایش می گذارد.
غیاثی با تاکید بر اینکه نهم دی، تضمین تداوم انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نقش بزرگی در حماسه بزرگ مردمی این روز ایفا می کنند و نشان داده اند انقلاب اسلامی همچنان سر زنده و با نشاط به سوی اهداف و آرمان هایش در حال حرکت است.
9873 /6118
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.