به گزارش ایرنا، این آیین در مرکز استان با حضور شمار زیادی از دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف مردم از میدان 22 بهمن شهر ایلام آغاز شده است.
راهپیمایان مسیر 22 بهمن، خیابان آیت‌الله حیدری، چهارراه رسالت تا میدان کشوری را با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار طی کرده و بار دیگر حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی اعلام می کنند.
مردم ایلام امروز نیز به صورت خودجوش در دسته های مختلف در حرکت بوده و همگام با دیگر هموطنان بار دیگر نمایشی از وحدت، یکدلی، همبستگی و حمایت از انقلاب اسلامی و خشم و انزجار از استکبار جهانی را به نمایش می گذارند.
شرکت کنندگان همچنین با در دست داشتن بنرها و دست نوشته هایی به مضمون شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ آمریکا در کنار یکدیگر شعارهای ضد استکباری را سر می دهند.
سخنران پایانی آیین راهپیمایی 13 آبان در ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام است.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، راهپیمایی 13 آبان ماه در همه 10 شهرستان استان ایلام با حضور حماسی و دشمن شکن مردم در حال برگزاری است.
13آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 58، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز شهادت حسین فهمیده دانش آموز بسیجی به عنوان روز دانش آموز است.
خبرنگار: آزاده خرم**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
/6034/7171
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.