هاله فولادفر، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به همین منظور ایجاد بسته سرمایه گذاری در حوزه را در دستور کار قرار داده ایم و تا کنون جلساتی را با مدیران حمل و نقل درون و برون شهری استان و متولیان حوزه راه تشکیل داده ایم.
وی، ضمن تاکید برلزوم توسعه زیرساخت های حمل و نقل فارس بیان داشت: وجودجاذبه های گردشگری تاریخی، فرهنگی و طبیعی درفارس، توانمندی های کشاورزی استان، وجود معادن متعدد، همچنین تجربیات ارزشمند فارس و شیراز در زمینه درمانی و پزشکی از جمله مواردی است که ضرورت توسعه حمل و نقل بار و مسافر در این استان را تایید و توجیه می کند.
فولادفر، زیر ساخت های حمل و نقل را ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال دانست و اظهار کرد: در مجموع می توان گفت که بهبود و تقویت حوزه حمل و نقل ارتباط مستقیم با بهبود شرایط اقتصادی و توسعه همه جانبه دارد و به همین سبب ضروری است نسبت به امر سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل در استان توجه ویژه ای شود.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری فارس افزود: هم اینک استان فارس با دارا بودن 500 کیلومتر خط اصلی و پنج کیلومتر خط صنعتی و تجاری، چهار درصد شبکه ریلی کشور را در اختیار دارد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.