علی اصغرکلانتری، عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بازیکنان ما در هر بازی آماده هستند کنترل شوند و پیشنهادم این است که در مسابقات حساس حتما کنترل انجام شود.
تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال دسته اول یکشنبه (فردا) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز در یک بازی حساس به مصاف تیم نساجی مازندران که از تیم های مدعی است، می رود.
کلانتری با اشاره به اینکه نساجی مازندران از تیم های ریشه دار کشور است و در این فصل هم مدعی است، گفت: بازی سحتی داریم چرا که هر 2 تیم نیاز به بُرد دارند و مساوی به سود حریفان می شود از این رو پیش بینی می شود یک بازی جذاب و پرگل برگزار شود.
وی اضافه کرد: انتظار داریم تماشاگران شیرازی به ورزشگاه بیایند و تیم شهرشان را همانند همیشه حمایت کنند تا به کمک آنها بتوانیم بازی خوبی ارایه دهیم.
کاپیتان سابق تیم برق شیراز در مورد مشکلات تیمش، بیان داشت: ما ازابتدای فصل یک تیم انتهای جدولی را تحویل گرفتیم و به کسی هم قول صعود به لیگ برتر را نداده ایم اما همه تلاش خود را بکار می گیریم و بازیکنان هم انگیزه رسیدن به بالای جدول را دارند.
کلانتری افزود : 18 بازیکن ما سرباز هستند و در مجموع یک میلیون تومان حقوق می گیرند و پولی نداریم که در نیم فصل بازیکن خوب و آزاد بگیریم از این رو منتظر می مانیم ببینیم چه بازیکنی سرباز می شود تا او را به خدمت بگیریم.
وی گفت: دراین فصل از نظر مالی بار سنگینی را روی دوش باشگاه نگذاشته ایم و 6بازیکن آزاد ما هم 20 درصد از قرار داد ناچیز آنها پرداخت شده است.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم اینک پس از انجام 15بازی با 24 امتیاز در رده هفتم است و تیم نساجی مازندران و برق جدید شیراز هم با 26 امتیازبه ترتیب در رده سوم و چهارم هستند.
تیم برق جدید شیراز در این هفته در سیرجان کرمان به مصاف گل گهر این شهرمی رود.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.