یدالله رحمانی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع این نشست ها، مشکلات یک هزار و 57 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.
وی، در مورد اقدام های انجام شده در حوزه طرح رونق تولید در سال 96 هم گفت: تاکنون تقاضای 588 واحد که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند در جلسه های کارشناسی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و نیاز آنها نیز 723 میلیارد تومان پیش بینی شده است.
او اظهار کرد: تمام این واحدها نیز برای بررسی توجیه فنی و اقتصادی طرح های پیشنهادی متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند که 399 واحد آن با 539 میلیارد تومان از واحدهای تحت پوشش سازمان صنعت، معدن و تجارت و 189 واحد آن نیز با 184 میلیارد تومان تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارند.
وی گفت: مجموع اشتغال پیش بینی شده برای این 588 واحد حدود 12 هزار نفر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: تا بیست و سوم آبان ماه جاری نیز در مجموع 58طرح در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند، ارایه دهندگان این طرح ها در سیستم بانکی تمام مراحل را طی کرده و موفق به دریافت تسهیلات به میزان 84 میلیارد تومان شده اند.
رحمانی افزود: از لحاظ تسهیلات پرداختی، بانک کشاورزی با 19 و چهار دهم میلیارد تومان، بانک صنعت و معدن با 18 و نیم میلیارد تومان، بانک تجارت با 12 و سه دهم میلیارد تومان و بانک توسعه تعاون با هشت و هشت دهم میلیارد تومان بیشترین میزان پرداخت ها را به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: میزان پرداخت ها از ارقام یاد شده بیشتر است چرا که هنوز اطلاعات برخی پرداخت ها در سامانه ثبت نشده است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.