به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان همچنین دستگاههای اجرایی را مکلف کرد تا افراد اهل کار و کارآفرین واقعی را جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی نمایند و در ادامه نیز روند پرداخت اقساط و همکاری مشتری با بانک ها را رصد کنند و در هنگام نیاز یاریگر بانک ها باشند.
استاندار فارس، از اشتغال و فراهم کردن زمینه ایجاد آن به عنوان یک مطالبه عمومی و یکی از دغدغه های مهم مدیران استان یاد کرد و بانکها را در کنار دستگاههای اجرایی در راستای تحقق این امرمهم کارگشا برشمرد.
وی بانک ها را به عنوان یک بنگاه اقتصادی و یاری گر بخش خصوصی قلمداد نمود و از بانک ها خواست تا این بخش را که هم پای دولت در مسیر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی گام نهاده است مورد حمایت قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه اگر منابع بانکی مددکار سرمایه گذار و بخش خصوصی نباشد روند توسعه و رونق اقتصادی استان شتاب نخواهد گرفت و تحقق آن را نیازمند اهتمام جدی بانک ها به عنوان بنگاه اقتصادی در کنار دستگاههای اجرایی دانست.
تبادار با بیان اینکه بین بانک های دولتی و خصوصی استان هیچ تفاوتی وجود ندارد از همه بانک ها خواست تا در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان نقش آفرین باشند.
استاندار فارس همدلی و همراهی را رمز موفقیت در کارها دانست و از دستگاه های اجرایی و بانکها درخواست کرد تا با همدلی و هم افزایی گشایشگر اشتغال استان باشند.
استاندار فارس با تشریح وظایف ذاتی دستگاههای نظارتی، تعامل بیشتر این مجموعه ها را با دستگاههای اجرایی و بانک ها خواستار شد تا ضمن نظارت دقیق و ایجاد فضای آرام، شرایط امیدوار کننده ای برای بهره گیری از حداقل ها در راستای استفاده حداکثری از منابع فراهم شود.
6122/ 2027
خبر: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.