به گزارش ایرنا از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در پنجمین جلسە شورای برنامەریزی استان کردستان بر ضرورت جذب سرمایەگذاران بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: باید برای بخش خصوصی امتیاز قایل شد تا برای سرمایەگذاری در استانی چون کردستان انگیزە داشتە باشند.
وی بر برنامەریزی عملیاتی و اقدام در جهت سرعت بخشی بە توسعە استان تاکید کرد و یادآور شد: اگر تفکر عملیاتی در مدیران وجود نداشتە باشد نە تنها مشکلی حل نخواهد شد بلکە بە مشکلات مردم نیز اضافە خواهد شد و این امر نیازمند داشتن برنامە کوتاە مدت، میان مدت و بلند مدت است.
مرادنیا با اشارە بە اینکە توقع مردم در حال حاضر بیش از گذشتە است مدیران را بە تلاش گستردە و مضاعف فرا خواند و اضافە کرد: واقعیت این است کە مردم اکنون رضایت چندانی از عملکردها ندارند و این موضوع در امور زیربنایی و اشتغال کە از مباحث حایز اهمیت است خود را نشان دادە است.
استاندار کردستان عدم عملکرد صحیح و بە موقع در مسایل اشتغال و زیربنایی را سبب بدبینی مردم بە مرکز دانست و ادامە داد: اگر در استان کردستان کاری صورت نگیرد در وهلە اول مقصر ما هستیم چرا کە ما در این خصوص مسئولیت داریم.
مرادنیا بر پیگیری مجدانە مسایل از طریق وزارتخانەها نیز تاکید کرد و از سفر اعضای سە کمیسیون برنامە و بودجە، عمران و انرژی مجلس شورای اسلامی در آیندە نزدیک بە استان کردستان خبر داد.
وی در ادامە اشتغال را مشکل عمدە کشور و استان برشمرد و مدیران را در ایجاد این مسالە دارای مسئولیت خواند.
وی بە تسهیلات دولتی برای ایجاد اشتغال در کشور و استان نیز اشاره کرد و افزود: ما باید بە موقع طرح‌ها و برنامەهای خود را ارایە دهیم و تلاش کنیم از تسهیلات بانکی حداکثر استفادە را در جهت ایجاد اشتغال پایدار ببریم.
مرادنیا در ادامە گستردەگی بدنە دولت را عامل تضعیف بخش خصوصی برشمرد و اضافه کرد: من با استخدام دولتی موافق نیستم و مدیران باید تلاش کنند سیستم خود را کوچک، چابک و بە روز کنند.
دریافت و انتشار: مجید سلیمانی
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.