به گزارش ایرنا کلنگ پاسگاه پلیس راه کازرون به شیراز در 6 کیلومتری محور کازرون عصر چهارشنبه با حضور مسئولان مربوط به زمین زده شد.
در مراسم عملیات شروع ساخت این پاسگاه،سید جعفر سجادفر معاون ایمنی فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس گفت: با توجه به اینکه شهرستان کازرون در مسیر راه ارتباطی استان های جنوبی کشور به سایر نقاط کشور قرار دارد و این محور از ترافیک بالائی برخوردار است تلاش کردیم تا با احداث پاسگاه پلیس راه در این محور حوادث جاده ای را کاهش دهیم.
وی ادامه داد:‌ 17 در صد از تصادفات جاده ای استان فارس در محورهای منتهی به شهرستان کازرون است که لازم بود برای ایمن کردن این محور نسبت به ایجاد یک پاسگاه پلیس راه اقدام کنیم.
سجادفر اضافه کرد: این پاسگاه در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و زیربنای 550 متر مربع احداث می شود که ساختمان این پاسگاه به صورت پیش ساخته است.
وی گفت: این پاسگاه برای اندازه گیری بارکامیون ها یک دستگاه باسکول هم در این پاسگاه احداث می شود.
سجادفر افزود:‌ این پاسگاه در صورت آماده شدن امکانات زیرساختی از جمله آب، برق و گاز تا کمتر از 8 ماه دیگر افتتاح خواهد شد.
وی گفت: برای ساخت این پاسگاه سه ونیم میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
سید کمال علوی فرماندار کازرون گفت با توجه ترافیک بالای این محور و اینکه در این محورتعداد تصادفات بالا بود احداث این پاسگاه پلیس راه از خواسته های دیرینه مردم کازرون بود.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
خبرنگار:‌ناصر درخشنده ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7372 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.