به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، محمد جمالی رئیس شورای اسلامی شهر لامرد ضمن گلایه از عدم حضور مسئولان در آیین افتتاح کارتینگ شهر لامرد گفت: مردم نباید به این فکر باشند که دولت برای آنها کار ایجاد کند، دولت فقط موظف است زمینه کارآفرینی را فراهم کند و از سویی تنها نباید به امید مشغول شدن در صنایع بزرگ صنعتی شهرستان باشیم. با ورود به عرصه کارآفرینی می توان اشتغال قابل توجهی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه قرار بود در دهه فجر افتتاح شود ولی به دلیل عدم همکاری برخی مسئولان با سرمایه‌گذار باعث شد که مجموعه در مکان دیگری فعالیت کند.

جمالی اضافه کرد: اگر اداره راه و شهرسازی در واگذاری زمین همکاری می کرد و این مجموعه سرگرمی در پارک جنگلی‌بلوار معلم احداث‌می‌شد؛قطعا موجب‌تشویق دیگر سرمایه‌گذاران‌برای‌ساخت دیگر  مجموعه‌های سرگرمی -ورزشی در آن محل می‌شد و مکان مناسب تری برای فعالیت سرمایه گذار بود.

رئیس شورای شهر لامرد از مسئولان منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی خواست تا همکاری بیشتری در واگذاری زمین به سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی داشته باشند.

جمالی در ادامه از شهروندان و مسئولان شهرستان خواست تا در تشویق و حمایت از سرمایه گذاران به ساخت مجموعه های سرگرمی، تفریحی و ورزشی کمک کنند.

لازم به ذکر است کارتینگ شهر لامرد با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیون تومان در پارک ملت (نفت) احداث شده که پیست مجموعه به طول ۳۵۰ متر  و عرض ۷ متر است و تحت نظارت اداره ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.