به گزارش ایرنا، ابوذر دهدار روز پنجشنبه در جمع بازیکنان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با تبریک برد این تیم مقابل کارون اروند خرمشهر افزود: ورزش نه تنها روی سلامت و پویایی جسمی بسیار موثر است بلکه باعث آرامش و تقویت روح نیز می شود.
وی بیان کرد: ورزش با تاثیری که بر آرامش روحی می گذارد به انسان اجازه می دهد تا بهتر فکر کند و تصمیم بگیرد و در نتیجه آن جامعه به سمت سلامت پیش می رود و از بسیاری از ناهنجاری های گریبانگیر برخی جوامع در امان می ماند.
دهدار ادامه داد: در این ارتباط امروز شهرداری تنها یک دستگاه خدمات رسان عمرانی نیست بلکه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز حضور دارد و ما در بوشهر شاهد اقدامات بسیار خوب شهرداری با تشکیل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری هستیم.
دهدار افزود: در زمینه ورزش شاهد اقدامات خوبی توسط شهرداری بوده ایم که در شورای پنجم این حمایت از ورزش جدی تر خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: توسعه زمین های چمن مصنوعی در محلات، تجهیز پارک های محلی و ساحلی به تجهیزات جدید ورزشی، حمایت جدی از تیم شاهین شهرداری و ورزشهای همگانی از جمله برنامه های ما در زمینه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در این شهر است.
وی گفت: شورا و شهرداری اگر چه متولی ورزش نیست اما هدف اقدامات ما درزمینه ورزش برای نشاط و شادابی شهروندان بوشهری است.
دهدار ادامه داد: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای خوب جوانان بوشهری در رشته های ورزشی و حضور تیم ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته یک کشور ، انتظار داریم همه ادارات و ارگانها به وظیفه خود در زمینه ورزش عمل کنند و ما شاهد درخشش جوانان خلاق بوشهری در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.