مجتبی شجاعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا کنون 2 زمین چمن مصنوعی به طور کامل در بیت آباد و توحید آباد بخش مرکزی خاش ایجاد شده است که بر اساس قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان امسال شمار دیگری از زمین های ورزشی این بخش نیز به چمن مصنوعی مجهز می شوند.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی 2 سرسرای چند منظوره ورزشی با زیربنای هزار و 800 متر مربع در منطقه پشتکوه بخش مرکزی خاش از سال 95 آغاز شده که برای تکمیل آنها بیش از هفت میلیارد ریال از سوی دولت اعتبار تخصیص داده شده است.
وی بیان کرد: سایت استاندارد تیراندازی به‌ همت بخش خصوصی با گستره 30 هکتاری و مجهز به تجهیزات جدید در این بخش بزودی ساخته می شود.
وی تصریح کرد: بخشداری مرکزی خاش در چهار سال اخیر، از 17 تیم و افزون بر 500 ورزشکار زن و مرد در این بخش حمایت کرده است.
بخشدار مرکزی خاش گفت: این ورزشکاران در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، هندبال، ورزش های رزمی و بدنسازی، بوکس، کشتی، ورزش های بومی محلی، کنگ فو و کوهنوردی، فوتبال ساحلی و غیره در این بخش سازماندهی شده اند.
شجاعی ادامه داد: هزینه مدیریت این تیم ها با تعامل و کار مشترک با فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، بخشداری مرکزی، حمایت خیران بومی و غیربومی، شماری از واحدهای صنعتی استان، پیشکسوتان ورزشی، پزشکان و مهندسان بدون هزینه کرد دولتی تامین شده است.
وی بیان کرد: صعود تیم فوتبال ساحلی بخشداری مرکزی خاش به جمع 10 تیم برتر زیرگروه کشور، حضور در2 دوره لیگ برتر سیستان و بلوچستان و نایب قهرمانی تیم فوتبال بخشداری مرکزی خاش در لیگ برتر استان بعد از هشت سال، قهرمانی تیم بوکس بخشداری مرکزی در رقابت های ستارگان‌ جنوب شرق کشور و اعزام تیم فوتبال ساحلی بانوان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری از جمله افتخارات مهم ورزشی این بخش است.
وی اعزام تیم‌ فوتسال بانوان به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان به رقابت های قهرمانی کشور، شرکت و کسب چندین مقام در رشته کشتی در رقابت های استانی را از دیگر افتخارات ورزشی این بخش عنوان کرد.
وی قهرمانی تیم هندبال بانوان در منطقه هفت کشور، کسب مقام های مختلف سنی بدنسازی و پرس سینه در رقابت های داخل و خارج سیستان و بلوچستان، کسب مقام های مختلف تیم های رزمی بخشداری مرکزی خاش در رقابت های داخل و خارج استان، برگزاری رقابت های قویترین مردان بخش مرکزی، شتردوانی، بازی های روستایی و عشایری را از دیگر موفقیت های بخش مرکزی خاش در حوزه ورزش و جوانان برشمرد.
به گزارش ایرنا بخش مرکزی خاش با 10 هزار کیلومتر مربع وسعت نیمی از گستره شهرستان خاش را به خود اختصاص داده و دارای 80 هزار نفر جمعیت، پنج دهستان، 600 آبادی، 191 شورا و 73 دهیاری و 124 کیلومتر مرز با پاکستان است.
7310** 3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی**انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.