محسن پور زارعی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین برای رفع مشکل شبکه آب شهر دهرم فراشبند، 2 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شد.
وی در بخش دیگری از مطالب خود بیان داشت: باتوجه به اینکه بافت و اقلیم این شهرستان از سه قسمت، شهری، روستایی و عشایری تشکیل شده، تلاش می شود که عدالت در زمینه اجرای طرح ها در این مناطق رعایت و به نیازهای ساکنان هر سه منطقه پاسخ داده شود.
پور زارعی افزود: امسال در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) 35 طرح در مناطق یاد شده افتتاح و یا عملیات ساخت آنها آغاز شد که از جمله آنها، افتتاح دبیرستان شبانه روزی خدیجه کبری (س) شهر فراشبند در زمینی به مساحت یک هزار و 600 مترمربع، و بهره برداری از کارگاه جمع آوری شیر و ساخت فرآورده های لبنی تعاون روستایی این شهر است.
او گفت: افتتاح ساختمان خیر ساز همراه بیمار در بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند، زیرسازی، بهسازی و آسفالت روستای حسین آباد، افتتاح 2 باب از 22 واحد مسکن مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران، شمار دیگری از این طرح ها محسوب می شود.
پور زارعی بیان کرد: بهره برداری از سامانه خودکار سازی (اتوماسیون) شبکه برقرسانی، آسفالت و زیرسازی چند خیابان در شهر نوجین فراشبند با اعتبار هشت میلیارد ریال، افتتاح ساختمان های پزشک درمانگاه، بازداشتگاه نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهر نوجین و بهسازی روستای کورکی در بخش مرکزی فراشنبد از دیگر طرح های هفته دولت به شمار می آید.
فرماندار فراشبند ادامه داد: همچنین درهفته دولت از سوی بنیاد برکت، عملیات احداث مدرسه 6 کلاسه عشایری فراشبند آغاز و از اطلس جهانگردی این شهر نیز رونمایی شد.
شهرستان فراشبند در فاصله 164 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
6118
خبرنگار: محمد حسین بحرانی فرد ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.