به گزارش ایرنا محمد مهدی شرفی یکشنبه در این جلسه اظهار داشت: باید دستگا‌ه‌های متولی فرهنگ برای این اوقات، برنامه ‌‌ریزی همه جانبه، دقیق و جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: پیامدِ عدم برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغت، افزایش آسیب‌های اجتماعی است.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان استهبان با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت به رشد اجتماعی و فکری کودکان و نوجوانان کمک بسزایی می‌کند، افزود: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی ها، رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح در این حوزه موجب بروز استعدادها و ایجاد نوآوری در بین نوجوانان و جوانان می‌شود.
شرفی گفت:‌ضمن توجه به ضرورت برنامه‌ ریزی همه جانبه، دقیق و جدی برای اوقات فراغت و دوری از انجام برنامه‌های تکراری و بی اثر ، کیفی سازی سطح برگزاری ویژه برنامه های طرح اوقات فراغت و پر کردن اوقات فراغت مطلوب و خارج کردن ویژه برنامه ها از حالت100 درصد تفریحی به سمت جذب جوانان به مساجد از دیگر مواردی است که مورد تاکید قرار دارد.
وی گفت: جلسات هم‌اندیشی و گردهمایی می‌تواند موجب هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های فرهنگی شود و دستگاه های اجرایی شهرستان باید امکانات لازم را در اختیار ستاد اوقات فراغت قرار دهند تا شاهد ارائه بهترین خدمات به نوجوانان و جوانان عزیز باشیم.
وی بیان کرد:‌بسیاری از معضلات و ناهنجاری های اجتماعی در اوقات بطالت شکل می گیرد لذا باید از فراغت دانش آموزان در تابستان به عنوان یک فرصت استفاده کرد.
در این نشست، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان استهبان از جمعیت ورزشکار 4000 نفری شهرستان به عنوان نقطه قوت و فرصت یاد کرد و گفت:‌با توجه به امکانات خوب ورزش می توان از آن بهره گرفت .
خبرنگار:‌ روح الله سعادتمند نژاد ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.