حسن دهقان، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امکان عضویت در خانه مطبوعات فارس به صورت موقت از هشتم تا دهم خرداد ماه به سبب برگزاری انتخابات قطع می شود، بنابراین فعالان رسانه ای برای شرکت در انتخابات فقط تا ساعت 24 امروز (هفتم خرداد) مهلت دارند تا با مراجعه با سایت http://www.khanehmatbooat.ir به عضویت درآیند یا مشکل نقص مدارک خود را برطرف کنند.
این روزنامه نگار با اشاره به اینکه امکان ثبت نام پس از برگزاری انتخابات به صورت دائم وجود خواهد داشت، گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان فارس برای انتخاب اعضای هیات مدیره، دهم خرداد ماه جاری همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
دهقان، همچنین از اعضایی که اعلام نامزدی کرده اند خواست در صورت انصراف از نامزدی، در روز نهم خرداد ماه با مراجعه به پروفایل خود، از نامزدی انصراف دهند.
مدیراجرایی خانه مطبوعات استان فارس، با اشاره به عضویت افتخاری 15 نفر در خانه مطبوعات استان فارس، بیان داشت: این استان به لحاظ شمار اعضای خانه مطبوعات در کشور پیشتاز است.
وی، ضمن قدردانی از مدیران مسئول، خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان فارس در حمایت از این نهاد فرهنگی بیان داشت: امیدواریم انتخابات خانه مطبوعات استان فارس نقطه عطفی در هم افزایی رسانه ها در مسیر حرکت متعالی خدمت به مردم باشد.
7379 /6118
مصاحبه: سعید فانی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.