به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان فارس، دکتر مهوش علیزاده درهمایش بانوان حامی روحانی درشیراز افزود:‌ همچنین باید بکوشیم رای کسانی را که معتقدند روحانی کاری انجام نداده است، جذب کنیم.
وی همچنین خطاب به افرادی که می‌گویند نباید در انتخابات شرکت کرد تا همه چیز خراب شود گفت: آیا راه غیر دموکراتیک مشکلات را حل می کند؟
علیزاده اصلاحات به معنی واقعی را تنها راه حل عبور کشور از بحران ها دانست و تاکید کرد: اگر خط مشی «فقط من» در جامعه حاکم شود جایی برای ابراز عقیده متفکران و روشن فکران نخواهد ماند.
او گفت: بیایید مردم را برای رای دادن به تفکری که ایران را برای همه ایرانیان می خواهد تشویق و ترغیب کنیم.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه افراد حاضر در ستادها و جلسات روحاین تردیدی در رای دادن به دولت روحانی ندارند گفت: این جلسات و گردهمایی ها باید به منظور انتقال اطلاعات شخصی ما برای قانع کردن افرادی که قصد شرکت در انتخابات را ندارند، برگزار شود.
وی افزود:مردم را برای مشارکت در انتخابات و رای دادن به فردی که ثابت کرده در مسیر ایجاد فضا برای به کارگیری استعدادها گام برمی دارد دعوت کنیم.
علیزاده دولت اول روحانی را زمانی برای آماده شدن زیر ساخت‌ها و رهایی از خراب‌های گذشته دانست و با انتقاد از اینکه برخی انتظار دارند تغییرات فرهنگی و اجتماعی و... یک شبه اتفاق بیفتد، گفت: باید منتظر باشیم در دومین دوره دولت تدبیر و امید چه تغییراتی در کشور رخ خواهد داد.
این استاد دانشگاه از مخاطبانش خواست هر گونه توجه به منافع شخصی و انتظار برای به دست آوردن امتیاز یا پست را کنار بگذارند و تنها برای اعتلای کشور تلاش کنند تا شایستگان پبروز انتخابات باشند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه بعضی می گویند دولت چرا به جای دفاع از عملکرد خود از دولت قبل سخن می گوید، بیان کرد: کسانی که رقیب دولت روحانی هستند از حامیان دولت قبل بودند.
دریافت: سید احمد نجفی ** تنظیم و انتشار:‌ غلامرضا مالک زاده
2027/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.