به گزارش ایرنا، محمود صادقی جمعه شب در ستاد جوانان حجت الاسلام حسن روحانی در بوشهر افزود: انتخابات 92، کشور را از شرایط فوق العاده خارج و همه مناسبات کشوررا عادی سازی کرد.
وی تشریح کرد: به جایی رسیده بودیم که کشورهای ضعیف نیز برای بهبود شرایط خود کمک های ایران را نمی پذیرفتند،برای صادرات نفت نیز باید تحریم ها را دور می زدیم و این در شرایطی است که امروز وزارت نفت با طرف های خارجی خود مذاکره و نفت را به آنها می فروشد.
صادقی گفت: برای بهبود شرایط باید رابطه ای فراگیر با کشورهای دنیا داشته باشیم که این مهم امکان پذیر نبود و کشور درمسیری خطرناک قرار گرفته بود.
وی با بیان ایکه کشور به پشتوانه مردم از یک اقتدار ملی برخوردار است اظهار کرد: در دولت گذشته شش قطعنامه شورای امنیت علیه ایران صادر شده بود وایران ذیل بند هفتم مجمع سازمان ملل قرار گرفته بود که در این میان به مرز مداخله نظامی کشورها در ایران رسیدیم که با تلاش دولتمردان از حالت تهدید آمیز خارج شدیم.
صادقی ادامه داد: با توجه به کاهش چشمگیر صادرات نفت، در دو سال نخست دولت برای پرداخت حقوق ماهانه کارکنان با مشکل روبه رو بود.
وی گفت: میانگین حقوق کارکنان دولت در سال 92یک میلیون و 590 هزار تومان بود که این مهم در بودجه 96 به سه میلیون و 530 هزار تومان افزایش پیدا می کند.
صادقی افزود: میانگین حقوق فرهنگیان نیز از یک میلیون و 250 هزار تومان با اجرا طرح رتبه بندی به بیش از دو میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
وی گفت: امیدواریم با تداوم و هوشیاری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت مسیر تغییرات اصلاحی را با دقت کامل انتخاب کنیم.
صادقی ادامه داد: تلاش می شود دولت روحانی با آرای کم به کار خود ادامه دهد که در این راستا هواداران وی موظف هستند با حمایت چشمگیر زمینه انتخاب حجت الاسلام روحانی را با آرای بالا فراهم کنند.
وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری مظهر اعمال حق حاکمیت ملی است و رئیس جمهوری تجلی بخش حاکمیت ملی در نظام جمهوری اسلامی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7212/6043**6016
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** دبیر: خدانظر خواجه/ انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.