به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از ستاد انتخاباتی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در فارس، جمیله کریمی افزود: مردم در 29 اردیبهشت ماه بر تداوم و ادامه مسیر تدبیر و امید که در نیمه راه قرار داشت، تاکید کردند.
وی، با بیان این که بستر اصلی تکوین سیاست، مردم هستند بیان داشت: مردم با مشارکت فعالانه در انتخابات، تصمیم گرفتند که قدرت چگونه و در مسیر تحقق کدام خواسته‌ها اعمال شود.
کریمی، با اشاره به این که شفافیت رقابت‌های انتخاباتی مردم را به صحنه کشاند، گفت: مردم در جریان رقابت‌های معنادار، واقعی و تعیین کننده انتخاباتی، آگاهانه و هوشمندانه فهمیدند که 2 جریان رقیب با چه رویکرد و بسته سیاسی می‌خواهند کشور را به جلو ببرند.
وی، همچنین از حضور رقیب در عرصه انتخابات تقدیر کرد و اظهار داشت: این حضور در شکل دهی فضای انتخاباتی نقش مهمی داشت.
کریمی با اشاره به استقبال مردم از برنامه های انتخاباتی دکتر روحانی گفت: می کوشیم از این ظرفیت شکل گرفته و پیروزی به دست آمده برای زدودن کدورت‌ها، ایجاد فضای همدلی و هم افزایی سازنده با رقیبان دیروز با حفظ تفاوت در دیدگاه‌های سیاسی، بهره گیریم و تمام انرژی و ظرفیت‌ها را در جهت سازندگی و خدمت به مردم هدایت کنیم.
او بیان کرد: امروز کشور نیازمند آرامش، نشاط و هم‌افزایی نیروهاست به همین سبب باید در این فضا رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل و با پرهیز از هرگونه حرکت در مسیر تحقیر رقیب به سمت پویایی بیشتر فضای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور حرکت کنیم.
وی افزود: ما وجود رقیب قدرتمند را برای بهبود عملکرد دولت و پویایی فضای سیاسی یک ضرورت می‌دانیم و امیدواریم رقیب با ساماندهی هواداران خود در چارچوب تشکلی شناسنامه‌دار به شکل‌گیری این حرکت در جامعه کمک کند.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس همچنین به برگزاری جشن پیروزی دکتر حسن روحانی با حضور گسترده مردم در دوم خردادماه ماه جاری در استادیوم حافظیه شیراز اشاره کرد و گفت: این جشن که شامل برنامه های متنوع و شاد است برای قدردانی از حضور پر شور مردم در انتخابات برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 برگزار شد.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.