به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار سید هاشم غیاثی افزود: انتخابات برای نظام اسلامی ایران، یک فرصت عظیم برای هدایت ملت به سوی دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی و عرصه ای برای نمایش توانمندی جمهوری اسلامی برای مدیریت امور کشور است.
وی، با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: ظرف مدت 39 سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی سپری می شود همواره شاهد شور و شوق نسل جوان کشور برای حضور در انتخابات مختلف بوده ایم که این خود گواه تازگی و استمرار فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه ایران است.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه پیوند مردم با رهبری و حمایت از انقلاب اسلامی، رموز اصلی موفقیت انقلاب در عرصه های گوناگون است، افزود: حضور گسترده مردم در این انتخابات نیز تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری است.
وی با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت 96 نه تنها سرنوشت اداره کشور، شهرها و دولت آینده را مشخص می کند بلکه باعث ارتقا عزت کشور در عرصه بین المللی خواهد شد.
غیاثی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 39 سال با تکیه بر ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی، حمایت مردمی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر عدالت، پیشرفت و نهضت جهانی انتظار گام برداشته و الگویی برای سایر ملت های جهان است.
فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: ملت ایران در روز بیست و نهم اردیبهشت 96 با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید خواهند کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.