به گزارش ایرنا صادق کریمی، دوشنبه در نشست توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات در شهرستان خرم بید، بیان داشت: موضوع سلامت و شفافیت انتخابات و استفاده از همه ظرفیت ها و گروه ها برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد مهم از دیگر اصول انتخابات است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان خرم بید، افزود: رعایت امانت نیز مهمترین اصل در انتخابات به شمار می آید و اینکه از آرای مردم که حق الناس است در همه مراحل انتخابات به درستی صیانت و حراست کنیم.
کریمی، از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرم بید خواست، بر اساس واقعیت ها و ظرفیت های موجود در این شهرستان، برنامه های خود را به مردم اعلام و در عرصه رقابت با یکدیگر با رعایت موازین قانونی به شیوه ای رفاقتی عمل کنند.
وی، حفظ آرامش و امنیت جامعه را در هر شرایطی ضروری دانست و گفت: این موهبت به برکت خون های پاک شهدا نصیب جامعه شده است و باید برای پاسداری و حفاظت از آن همگان کوشا باشند.
فرماندار شهرستان خرم بید افزود: انقلاب اسلامی ایران، الگوی همه آزادیخواهان جهان است زیرا با اتکا و اتحاد مردم شکل گرفته است و با گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند آن که با فراز و نشیب های فراوانی همراه بوده اما توانسته دشمنان و بدخواهان این نظام را نا امید کند و حضور پر رنگ مردم در انتخابات نیز گامی دیگر برای نا امید کردن دشمنان انقلاب اسلامی است.
کریمی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان داشت: مشارکت همه جانبه مردم در پای صندوق های رای، بیانگر اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی، نشان دهنده یکپارچگی و اتحاد ملت ایران، مشروعیت این نظام و مقبولیت آن در انظار بین المللی است.
کریمی، گفت: باید به شیوه ای درست و قانونی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکوشیم زیرا این مشارکت به معنای تجدید بیعت با آرمان های شهدا، امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.
دادستان شهرستان خرم بید نیز در این نشست اظهار داشت: رعایت قانون تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها قبل از شروع رسمی تبلیغات، در ایام تبلیعات، در روز اخذ رای و حتی پس از اعلام نتایج رای گیری الزامی است.
محمود بهرامی افزود: فعالیت کاندیداها در مراحل مورد اشاره رصد می شود و با افرادی که از قانون تخطی کنند، برخورد خواهد شد.
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در فاصله 187 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار خواهد شد.
7373 /6118
خبرنگار: حبیب الله رنجبر ** تنظیم و انتشار: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.