به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد‌علی توحیدی عصر امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان اظهار‌ داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان کرمان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابات شوراها ثبت‌نام از داوطلبان در کرمان و 12 شهر تابعه به خوبی انجام شد گفت: 618 داوطلب در شهر کرمان و شهرهای تابعه کاندید شدند.

فرماندار شهرستان کرمان با بیان اینکه از این تعداد 213 نفر مربوط به شوراهای شهرهای تابعه و 388 نفر مربوط به شهر کرمان هستند افزود: امروز صورتجلسه نهایی اسامی افراد به هیئت نظارت شهرستان کرمان تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه 54 نفر از داوطلبین شوراهای شهری در شهرستان کرمان انصراف دادند خاطر‌نشان کرد: از این تعداد سه نفر مربوط به شوراهای شهرهای تابعه و 51 نفر از ثبت‌نام کنندگان شورای شهر کرمان است.

توحیدی با بیان اینکه تمامی امور مربوط به رسیدگی صلاحیت کاندیداها محرمانه است، افزود: براساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت اجرایی شهرستان با بررسی دقیق مدارک دریافتی از مراجع چهارگانه نظر قطعی را درباره رد یا تأیید نامزدها صادر می‌کند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فردا در کرمان انجام می‌شود گفت: 30 نفر معتمد به تایید هیئت نظارت استان رساندیم که از این تعداد فردا در جلسه‌ای 9 نفر عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614219
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.