سید محمدرضا هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تمامی زیرساخت های مورد نیاز و سخت افزارها تهیه گردیده و مجریان در حال سپری کردن آموزش های مربوط هستند.
فرماندار شاهرود در باره وضعیت احراز صلاحیت نامزد های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: از مجموع 748 نامزد ثبت نام شده شوراهای اسلامی،تعداد هفت تن از شرکت در این رقابت انصراف دادند و سه تن نیز رد صلاحیت شده اند که یکی توسط هیات اجرایی در حوزه شهری و 2تن دیگر توسط هیات نظارت در بخش بسطام بوده است.
معاون استاندار سمنان در باره سن داوطلبان نیز گفت: مسن ترین داوطلب با 87 سال سن از روستای گرماب بیارجمند و جوان ترین آنها 25ساله است و از روستای حسین آباد ساغری بخش مرکزی می باشد .
هاشمی همچنین به مدارک تحصیلی نامزدهای این دوره نیز اشاره کرد و گفت:از مجموع ثبت نام شدگان 7 تن دارای مدرک تحصیلی دکترا،88 تن فوق لیسانس،175 داوطلب کارشناسی و مابقی زیر لیسانس هستند.
رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شاهرود ، بیشترین داوطلب شوراها را متعلق به روستای قلعه بالای بیارجمند اعلام کرد و افزود:12 نفر برای ورود به شورای روستای قلعه بالا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
هاشمی از نامزدهای انتخابات و هواداران آنها خواست با رعایت قانون، در برگزاری انتخاباتی باشکوه و اخلاق مدارانه تلاش کنند.
فرماندار شهرستان شاهرود با بیان این که چهار هزار تن در سطح شهرستان دربرگزاری انتخابات همکاری می کنند، گفت: همه پیش بینی های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ،سالم و با مشارکت حداکثری انجام شده است.
با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شاهرود ،275 تن به عضویت شوراهای اسلامی این شهرستان در می آیند.
از این تعداد ، 32 تن عضو شورای اسلامی پنج شهر تابعه می شوند.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.