رسول بیات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای هیات اجرایی و نظارت باید دقت لازم را در بررسی ها داشته باشند تا به این طریق حق داوطلبی ضایع نشود.
وی یادآورشد: بخش دیگری که باید قانون را رعایت کنند تا حق مردم ضایع نشود، مربوط به داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی است.
بیات اظهار کرد: همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات موظف هستند تا حق الناس را رعایت کنند و اجرای قوانین بهترین شیوه برای چنین رفتاری است.
فرماندار شهرستان زنجان اضافه کرد: وعده دروغ ندادن به مردم نوعی رعایت حق الناس است که همه نامزدها باید آن را مد نظر قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: انتشار تصاویر فتوشاپی و دست کاری شده در اقلام تبلیغاتی، یک فرصت برای ضایع کردن حق مردم است و نباید چنین رفتاری رخ دهد.
بیات ادامه داد: مشاهده می شود که برخی نامزدهای شوراهای شهر و روستا، در شعارها و سخنرانی های تبلیغاتی خود خارج از مسئولیتهای قانونی این نهاد صحبت می کنند که این موضوع خود نوعی فریب مردم محسوب می شود.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: وظایف شوراهای شهر و روستا در قانون مطرح شده است و نامزدها در همان حیطه باید سخنرانی کنند تا دروغ نگفته و مردم را فریب نداده باشند.
وی تاکید کرد: حق الناس موضوعی جدی است و همه باید نسبت به رعایت آن احساس مسئولیت کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت سال جاری و همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.