به گزارش ایرنا، مجید فروردین شنبه در نشستی خبری در پاسخ به این پرسش که آیا محمدباقر قالیباف دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری به عنوان پوششی برای حمایت از حجت الاسلام رئیسی نامزد انتخابات شده است گفت: ما اعتقادی به پوششی عمل کردن نداریم ، حجت الاسلام رئیسی برای ماندن و پیروزی آمده است؛ هرچند که ممکن است آقای قالیباف هم همین هدف را داشته باشد.
وی گفت: حجت الاسلام رئیسی نماینده حزب و گروه خاصی نیست هرچند که ممکن است احزاب یا گروه های مختلفی از ایشان حمایت کنند.همانگونه که بعضی از گروه هایی که هیچ ارتباطی با جمنا(جبهه مردمی نیروهای انقلاب) ندارند از ایشان حمایت کرده و در مقابل جمنا ایشان را به عنوان یکی از دو نامزدهای خود معرفی کرده است.
قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان فارس گفت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید دارد که فارغ از اصلاح طلبی و اصول گرایی ما موظف هستیم عملکرد و روش کارآمدی برای اداره کشور اختیار کنیم و هرکس به این موضوع اعتقاد دارد می تواند از وی حمایت کند.
فروردین گفت: شرایط فعلی کشور نشان می دهد که تفکر متکی بر نگاه بیرون از مرزها قادر به حل مسئل و مشکلات کشور و اداره کارآمد آن نیست و ایجاد تغییر به نفع مردم ضروری به نظر می رسد.
وی در پاسخ به خبرنگار دیگری در مورد اعلام نشدن برنامه ای شفاف توسط حجت الاسلام رئیسی در برنامه مناظره تلویزیونی روز جمعه گفت: در مناظره روز جمعه هیچ یک از کاندیداها برنامه ای ارائه نداد که بیشتر به خاطر جو حاکم بر مناظره اول بود و بخشی از آن هم ناشی از این موضوع بود که فضای مناظره به اندازه کافی برای ارائه برنامه کافی نبود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7379 / 2027 / 1876
خبرنگار: سعید فانی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.